7 Mart 2017 Salı

MAC Pearl Aydınlatıcı

Merhabaaa :)

Uzun zamandır kendime doğal duran bir aydınlatıcı ürün arıyordum. Elimde The Balm Mary Lou var ama nedense onun yapısı bana çok kalın görüntüsü de çok yapay geliyor. Aklımda Sleek in şu meşhur aydınlatıcı paletini almak vardı. Onuda yerinde deneyip göründe istediğim doğallıktan çok uzak olduğunu fark ettim. Yılbaşından önce MAC %20 indirimdeydi ve başka bir ürüne bakmak için mağazaya girdiğimde tesadüfen MAC Pearl Aydınlatıcıyı keşfettim :)

MAC "Pearl" aydınlatıcı, MAC in Cream Color Base serisinden bir ürün. İnternet sitesinde rengi buzlu ışıltılı soluk altın olarak tanımlanmış. Eğer mağazaya gidip denerseniz mutlaka gün ışığındaki duruşuna da bakın, ışıklar yanıltıcı olabiliyor. Bir aydan fazladır kullanıyorum, belki çok iddalı olacak ama resmen aradığım aydınlatıcıyı buldum başka bişiy aramam :)





Herşeyden önce duruşu çok doğal, sim sim durmuyor, ışıltılı transparan bir parlaklık veriyor. Aydınlatmak istediğim yerlerlere parmaklarımla uyguluyorum, süngere fırçaya fln hiç gerek kalmıyor. Ürünün diğer güzelliği çok kalıcı olması, işe giderken sürüyorum akşam eve geldiğimde aynı parlaklık duruyor. Buarada "pearl" ten makyajı yapılmasa bile çıplak tende de harika duruyor, ki ben hep öyle kullanıyorum. Toz aydınlatıcılar bence ten makyajı olmadan hiç hoş durmuyor.



Kısacası MAC Pearl Aydınlatıcı, benim bayıldığım bir ürün oldu. Aydınlatıcı da doğal ışıltı arayan beyaz tenli arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ediyorum. MAC Online dan detaylı incelemek için buraya tıklayabilirsiniz. En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere :* 

-Paylas-

3 yorum: