5 Ocak 2017 Perşembe

Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling

Elimdeki Himalaya Herbals ürünlerini anlattığım toplu bir yazım olmuştu (yazı için buraya tıklayabilirsiniz) ama o yazıyı hazırladığımda bu peeling i henüz almamıştım.Zaten çoğunuz biliyordur bir dönem bu ürün resmen karaborsaydı Görkem Karman sayesinde :) Neyse Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling için kendi deneyimlerimi anlatmaya hemen başlıyorum.
Himalaya Herbals

Cildim karma, gözenekli, siyah noktalı fakat çok hassas. Yani etkili bir peeling/scub kullanmaya çok ihtiyacı olsa da maalesef hassasiyet yüzünden hiçbir ürünü kullanmaya devam edemedim. Ta ki Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling e kadar.... İçerisindeki kocaman tanecikleri görünce kesin deneyip rafa kaldırırım diye düşünmüştüm halbuki:)

 Ürünün başlıca maddeleri; ceviz, elma ve buğday özü yağı. Paraben ve sles içermiyor diğer Himalaya Herbals ürünleri gibi. Bence elmanın baskın olduğu değişik bir kokusu var ama beni hiç rahatsız etmedi. Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling i haftada iki kez banyoda kullandım. Elime fındık büyüklüğünde alıp tüm yüzüme çok bastırmadan uyguladım, özellikle burun çevreme daha fazla odaklandım. İlk kullanımda bile inanılmaz faydasını gördüm resmen siyah noktalarım beyazlaşmış gözeneklerim temizlenmeye başlamıştı. Kullandığım en etkili gözenek ürünü diyebilirim. Üstelik cildimde hiçbir hassasiyet, kızarıklık, kuruluk vs yaratmadı. Şahane diil mi :)
Himalaya Herbals Ceviz Özlü Peeling Gratislerde satılıyor. 12-TL gibi bir fiyatı var. Eğer gözeneklerinizde birikenlerden şikayetçiyseniz denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum!:)

-Paylas-

7 yorum:

  1. benimde alınacaklar listemde olan bir ürün, paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. elimdeki neem özlü biter bitmez bunu alacağım:-))

    YanıtlaSil
  3. benim elimde de neem maskesi ve bi tane beyazlatıcı peelingi var :) memnunum markadan :)

    YanıtlaSil
  4. Himalaya herbals ürünlerini çok beğeniyorum.Bir çok ürününden de çok memnun kaldım.Hem de uygun.BUnu denememiştim yakın zamanda denencek listemde olsun.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Ben de merak ediyorum ancak cildim çok kuru olduğu için çekiniyorum. Güle güle kullan,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bulursam alıcam bu ürünü, yok satıyor :)

    YanıtlaSil
  7. evet bende beğendim tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil