5 Aralık 2016 Pazartesi

Maybelline Instant Age Rewind Concealer

Ülkemize yakın zamanda gelen meşhur kapatıcı Maybelline Instant Age Rewind Concealer ı tabiki bende aldım. Hemde karaborsa olan "light" rengini hemde Watsons tan indirimle 17-TL ye :)

Maybelline Göz Altı Kapatıcısı 


Kapatıcının tüm övgüleri hak ettiğini düşünüyorum. Gerçekten yapısı çok ince, buna rağmen kapatıcılığı yüksek. Göz altlarına verdiği aydınlığı çok sevdim. Yanlız şöyle bir sıkıntı varki ürünün kalıcılığını hiç beğenmedim. Sabah sürdüğüm öğlene doğru tüm aydınlık etkisini yitirmiş oluyor, akşama doğru da kapatıcıyı hiç sürmemişim gibi bir görüntü oluyor :(
Uygulama yapmadan önce ve yaptıktan sonraki görüntü bu şekilde.
Ucundaki sünger aplikatör uygulama yaparken keyifli gelse de hem ürünü fazla fazla emip çabuk azalmasını sağlıyor hemde hijyenik açıdan pek hoş değil bence. Maybelline Instant Age Rewind Concealer ı bitene kadar kullanmayı, bitince de yeniden almamayı düşünüyorum.



-Paylas-

6 yorum:

  1. Sedoş gözlerin ne güzel, maşallah!!! Benim göz altı çizgilerimi çok belirginleştirmişti bu kapatıcı, o yüzden kullanamamıştım. Ama kapatıcılık ve kalıcılık açısından sorun yaşamamıştım... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim başakcım utantım :) Benim göz çevrem biraz yağlı bende kalıcı olmamasının sebebi o olabilir. Sevgiler benden de :*

      Sil
  2. Bende sevdim bu kapatıcıyı ama o sünger canımı sıkıyor benimde, şöyle birşey söyledi bir arkadaş instagram'da ince yayılmasını sağlayan şey o süngermiş, sünger antibakteriyelmiş, çıkarılıp yıkanabiliyormuş. Ben çıkarmayı deneyim dedim ancak kopacak gibiydi bıraktım, aklıma yattı ince sürülmesi, çıkarmaktan vazgeçmiş gibiyim ama hala her kullandığımda o his iğreti ediyor beni :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarıp yıkamayı denemedim ama iyi fikir gibi geldi denerim canım sağol ;)

      Sil
  3. güzel bir ürün olmalı ben kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle aynı düşüncelerdeyim bende de nude rengi var sabah sürüyorum istediğim gibi kapatmıyor ancak idare ediyorum pudra ile sabitlesemde sabitlemesem de oglen sanki ucup gidiyor hiç sürmemişim gibi bitsin diye gözünün içine bakıyorum bir türlü bitiremedim asla almayacagım :)

    YanıtlaSil