7 Kasım 2016 Pazartesi

Himalaya Herbals Ürünlerim

Son zamanların en meşhur cilt bakım markası Himalaya Herbals tan benimde denediğim birkaç tane ürün oldu. Marka Gratislerde satılıyor. Fiyatları çok uygun olmasına rağmen performansı çok yüksek ürünleri var. Ambalajlarında içeriğinin bitkisel olduğu, sabun, paraben, sls, sles, fitalat içermediği yazıyor. Ben şuana kadar Himalaya Herbals Neem Özlü Maske, Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli ve Çilekli Lip Balm ını kullandım.


1)Arındırıcı Neem Özlü Maske: Daha önceden kullandığım pahalı kil maskesinin uygun fiyatlı alternatifini ararken Gratiste bu ürüne denk geldim. Fiyatı çok uygun olunca hadi bi deniyim memnun kalmazsam çok bir şey kaybetmem diye düşünüp satın aldım. "Neem" bitkisi içeren bu maske (-ki böyle bi bitkiyi ilk kez duyuyorum) ciltteki fazla yağı arındırmayı, tıkanmış gözenekleri temizlemeyi, siyah nokta oluşumunu engellemeyi vadediyor. Haftada bir kez banyodan sonra yüzümü sürüyorum ve tamamen kuruyana kadar bekleyip soğuk suyla duruluyorum. Maskenin kokusu çok kötü, neyse ki kullandıkça alışılıyor:) 75 ml lik tüpteki neem özlü maske rahat 6 ay kullanılır. Uygulamadan sonra verdiği etkiyi sevdim, siyah noktalara veya gözeneklere çok bir etkisi olduğunu söyleyemem ama fazla yağı arındırması, cildim bakımını yapması çok güzel. Kullanılabilecek en iyi uygun fiyatlı kil maskesi bence bu. Yağlı/karma ciltler kesinlikle tercih etmeli.(Fiyatı : 12.90-TL)

2) Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli: Baktım bu neem özlü maske bana baya iyi geldi, hazır yüz temizleyicim bitmişken bu ürünü de denemek istedim. İçeriği maske ile aynı, başrollerde "neem" ve "zerdeçal" var. Yapısı alıştığım jel temizleyiciler gibi değil, daha çok jöle gibi. Hatta baya koyu kıvamlı bir jöle gibi. Maalesef bu ürünün de kokusu kötü. Ama verdiği temizleme hissi gerçekten çok güzel. Islattığım "konjac" süngerimle uyguluyorum, çok iyi bir ikili oldular: Ekstra bir etki gözlemlemesem de uyguladıktan sonra cildimi gerip kurutmuyor. Hatta yumuşatıyor. 150 ml lik bir ambalajı var. Bitince aynı markanın diğer temizleme ürünlerini de bi denemek istiyorum. (Fiyatı : 12.90-TL)
3)Çilekli Lip Balm : Lip Balm standına baktığımda Himalaya Herbals ın lip balmlarının olduğunu gördüm ve markadan denediğim diğer ürünlerden bu kadar memnun kaldıysam lip balm ı da iyidir diye düşünüp çileklisini satın aldım. Dudaklara renk verme de çok başarılı değil ancak nemlendirmesi çok iyi hatta nemlendirmesi çok kalıcı. Daha önce hiç bir lip balm da görmediğim kadar kalıcı. Bu kış her çantamda bir tane Himalaya Lip Balm olur diye düşünüyorum. (Fiyatı 6,50-TL)


Siz hangi ürünleri kullandınız. Markadan tavsiyelerinizi bekliyorum. Herkese iyi haftalar olsun :)

-Paylas-

4 yorum:

  1. ben de jelini ve peelingini kullanıyorum çok memnunum kokusu bana kötü de gelmiyor dudak balmını da deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. balm hariç her ikisini de kullandım. yüz yıkama jeli yüzümdeki fazla yağı alıyordu bu yüzden karma cildi olanlar tercih edebilir

    YanıtlaSil
  3. Ben en çok temizleme köpüğünü sevmiştim! Kokusundan rahatsıoz olmamıştım ama benim burnum çok koku almıyor... Lip Balm'ın da kakaolusunu kullanıp bitirdim ve çok sevmiştim. Mat rujların altına süper oluyordu. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Hiç kullanmadım ama denemekte fayda var bilgi için teşekkürler :)
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım sizi bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil