4 Ekim 2016 Salı

NYX Matte Liquid Liner

Son dönemlerin en popüler kozmetik markası bence NYX oldu. Sosyal medyada, bloglerda, youtube da kimi görsem mutlaka NYX in bir ürünü paylaşıyor ve %90 yorumlar hep çok olumlu. Ancak şöyle bir sorun varki NYX iki ay öncesine kadar İzmir de yoktu! Sağolsun YKM mağazası sesimi duymuş olacakki NYX standını getirdi ancak içinde tester bile olmayan birkaç ürün getirmiş, onlarda eyeliner kaş ürünleri, concealer gibi birkaç çeşit. Renkli kozmetik asla yok. Neyse buna da şükür diyip NYX Matte Liquid Liner ile brlikte bir kaş maskarası satın aldım.
NYX Matte Liquid Liner, hem simsiyah hem mat hem de kalıcı. Yapısı ıslak ama sürdükten hemen sonra matlaşıyor ve siz silene kadar gözünüzden kıpırdamıyor.
 

Fırçası incecik ve kıl yapıda. İlk başta sürümü zor olur diye düşündüm ama kesinlikle değil. İstediğiniz incelikte ve kalınlıkta eyeliner sürebiliyorsunuz. Hatta eyeliner sürerken kuyruk yapamayan ben bile bu fırça sayesinde baya iyiyim!:)

NYX ürünlerinin uygun fiyatlarına göre yüksek performans gösterdiklerini düşünüyorum. Buarada "Curelty Free" olması da önemli bir özelliği.
 NYX Matte Liquid Liner ın fiyatı 20-TL idi. Buarada NYX Online satışa başladı. Ama İzmir de yerinde deneyip almak isteyenler olursa Konak YKM Mağazasına gitmelerini öneririm. Geçen hafta uğramıştım. Renkli kozmetikler, rujlar hatta bazlar bile gelmişti. Allıklar yoktu hala ama umutluyum onlarda yakında gelir :) Kullandığınız NYX ürünlerini benimle paylaşırsanız çok sevinirim. 

Görüşmek üzere...:)




-Paylas-

10 yorum:

  1. Favori NYX ürünlerimden biri kesinlikle bu eyeliner! Yorumlarım da seninkilerle tamamen aynı, bayılarak kullanıyorum! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. AAa süpermiş uzun zamandır fırçalı uygun fiyatlı eyeliner arıyordum.Yazınızla bana yardımcı oldunuz :D hemen en kısa zamanda alacağım.Güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İlk gördüğümde süremem diye düşündüm ama sanırım şans vermeliyim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ! :) Blog keşif etkinliğinden buraya geldim :) Tatlı blogunuzu takibe aldım. Bana da bir kahveye gelirsiniz artık :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Güzel ve Kültürlü'nün çekiliş ve blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bende beklerim. :)
    Bu ürün güzel görünüyor ama ince uç pek kullanmıyorum. :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim. Takipdeyim bana da beklerim :) Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Blog keşif etkinliğinden geliyorum diyecektim ki bir baktım çoktandır takipteyim :D
    bana da bekliyorum sinempehlivan39.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Online satışa başlamasına o kadar çok sevindim ki gerçekten son zamanlarda çok fazla duyduğum bir markaydı en azından rahat rahat internetten inceleyerek bakıp alabilirim :)

    YanıtlaSil
  9. Eyeliner çekme işini oturtabilirsem denerim kesinlikle.Şimdilik keçe uçlu olanlarla idare ediyorum ...

    YanıtlaSil
  10. Madem güzel bir ürün deneyelim o zaman :)!

    YanıtlaSil