16 Haziran 2016 Perşembe

CRYSTAL Deodorant Stick (Doğal Mineral Tuzlardan Oluşan Deodorant)

Günlük bakımında deodorant olmazsa olmazımız hiç tartışmıyorum ama bizi gün boyu kuru tutan deodorantlarında zararları ortada. Her gün zararlı olduğunu bile bile kullanıyoruz mecburen. Birçok markanın doğal içerikli olduğu söylenen deodorantlarını denedim. Hatta birinin (Yves Rocher ) yazısını şurada yazmıştım. Ama içeriğinde alüminyum olmayanlar koltuk altlarımı kuru tutmuyor, gün boyu da sırılsıklam gezmek istemediğim için kullanmayı bırakıp bildiğimiz klasik ürünlere geri döndüm. Ta ki Gratisten Crystal Deodorant Stick i alana kadar...

Crystal Deodorant Stick in üzerinde kötü koku oluşumuna sebep olan bakterilere karşı %100 doğal mineral tuzlardan oluştuğu, parfümsüz olduğu yazıyor. 
İçeriği: Potassium Alum (Natural Mineral Salts), Parabensiz.
Kullanımı: Ürünün üzeri hafifçe ıslatılıp, temiz koltuk altı ve ayak tabanına uygulanır. Kadın ve erkek kullanımına uygundur.

Crystal Deodorant Stick i yaklaşık iki haftadır kullanıyorum. Büyük beklentilerle almasam da beni çok çok mutlu etti. Koltuk altlarımı gün boyu kupkuru tutuyor, ki izmir sıcağında yaşadığımı hesaba katın:) İyi veya kötü hiçbir kokusu yok. Diğer deodorantlardan sonra giydiğim bluzlerde mutlaka sarı yada beyaz lekeler oluyordu, Crystal Deodorant Stick te bu da olmadı.

Ürün içeriklerinden pek anlamıyorum o yüzden Potassium Alum u internetten biraz araştırdığımda doğada bulunan mineral tuzlardan oluştuğunu okudum. Yinede bu konuda bilgili olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum gerçekten zararlı mıdır, alüminyumun bi çeşidi mi yoksa gerçekten doğal bi içerik mi bilemiyorum. Eğer gerçekten üzerinde yazdığı gibi tamamen doğal tuzlardan oluştuğunu varsayarsak harika bi deorantımız oldu diyebiliriz. Bendeki seyahat boyu ama uzun süre kullanılabilecek gibi duruyor. Gratisterde 10-TL ye satılıyor.

-Paylas-

6 yorum:

  1. Ben de daha önce kullanmıştım bu stick deodorantı ama ıslatmak zor gelmişti açıkçası. Araştırdığım kadarıyla potasyum alum da bir çeşit aluminyum ama koltuk altından göğüs dokularına geçişi net değil. Yine de, alümnyumdan kaçındığım için bu tuzları da artık kullanmıyorum ve alüminyum içermeyen ve kokuyu en fazla kesebilen roll-onlarla devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürün bu ben de kullanmıştım kokusuz olması da en iyisi tabi..

    YanıtlaSil
  3. Stick kullanmayı bırakalı 2 yıl olmuştu şuan kupkuru yaptı diyince ilgimi çekti bakmam lazım benimde :))

    YanıtlaSil
  4. Hic görmediğim bir üründü. Bende izmirde yaşıyorum cok iyi anladım :))

    YanıtlaSil
  5. bazen gördüğüm ama hiç kullanmadığım bir ürün. sayende fikrim oldu, çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  6. Ben de daha önce kullandım bu ürünü. Ter kokusunu önleme konusunda ben de pek başarılı olmadı.

    YanıtlaSil