22 Mart 2016 Salı

BİTENLER #3

Merhaba :)

En son "Bitenler" yazımın üzerinden tam üç ay geçmiş. Bakalım bu süre içinde bitirdiğim ürünler neler olmuş, memnun kalmış mıyım, yeniden almış mıyım? :)


18 tane ürün bitirmişim hiç uzatmadan başlıyorum :)


1) Isana Kuru Şampuan: Fiyatına göre gerçekten çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Yeniden almadım bu sefer Batiste i denemek istedim çünkü :) Detaylı yazısını okumak için TIK TIK

2) Natur Vital Şampuan : Bu şampuanı Nur Bilen Yavuzer in instagram hesabından görüp, önerisiyle aldım. Benim saçımda harikalar yaratmadı, daha çok memnun olduğum şampuanlar var o yüzden yeniden almadım.

3) John Frieda Saç Maskesi : Çoook sevdim yeniden alırım derken yazısını şurada yazdığım saç bakım köpüğüyle tanışınca ekstra hiçbir saç bakım ürününe ihtiyacım kalmadı. Ama ince telli saçları yağlandırmadan yumuşatan güzel bir maskeydi, ihtiyacı olanlara tavsiye ederim.

4) John Frieda Hacim Veren Şampuan : Arada başka şampuanları denesemde dönüp dolaşıp buna geri dönüyorum. En son indirimde yedekledim kendisini. Saçlarıma gerçek anlamda hacim veriyor ve uzun süre kalıcı etki bırakıyor. İnce telli saçlara tavsiye ederim.


5) Avene Köpük Temizleyici : Hem yüz hemde göz çevresinde kullanılabilmesi büyük rahatlıktı. Makyajımı tek ürünle temizleyebildim. Bitince yenisini almadım ama favoriler listeme eklendi, mutlaka alınacak. Hassas ciltler için tercih edebileceği harika bir ürün. Detaylı yazısı için TIK TIK.

6) Pierre F Soyulabilen Maske : Gratislerde satılan bu maskeyi maalesef bitiremedim, kullanım süresi dolduğu için atıyorum artık. Zaten cildime de pek iyi gelmemişti. Detaylı yazısı için TIK TIK

7) Moshos Garden Tonik :  İçeriğinin temizliğiyle dikkatimi çeken bu toniği bitene kadar kullandım, ama sanki cildimde pek bi etkisini görmedim. O yüzden yeniden almadım. Detaylı yazısı için TIK TIK.

8) Moshos Garden Kil Maskesi : Yukarıda bahsettiğim tonikle birlikte sipariş ettiğim bu maskeyi severek kullandım. İçeriğinin temizliği, kokusu, cildimi arındırmasını gerçekten sevdim ama cildimde kil maskesinin kalıcı etkisini en çok Kiehls in Rare Earth maskesinde gördüm. O yüzden Moshos Garden ı tekrar satın almayı düşünmüyorum. Detaylı yazısını okumak isterseniz TIK TIK 

9) Instıtue Esthederm Spray : Termal su spreylerin bi tık üstü olan bu ürünü çok sevdim ama çok pahalı olduğu için henüz almaya cesaret edemedim. Detaylı yazısı için TIK TIK 

10) Yves Rocher Sebo Vegetal Peeling : Cildi germeden kurutmadan peeling yapan nadir ürünlerden kendisi. Eğer cildinizin peelinge ihtiyacı varsa ve hassas olduğu için bu işlemden çekiniyorsanız bu ürüne bi bakmanızı tavsiye ederim. Detaylı yazısı için TIK TIK

11) Dalan Olive El Kremi : Ennnn sevdiğim el kremi olur kendisi. Hemde kozmetik marketlerde 1-TL civarında kasanın yanında satılıyor. Mis gibi kokusu, elleri pamuk pamuk yapmasıyla benden tam not aldı.

12) La Roche Posay Güneş Kremi : Markanın güneş kremlerini çok seviyorum ve yaz-kış kullandığım için çok çabuk bitiriyorum. Sivilce yapmayan, incecik, güneş koruyucu arayanların mutlaka bi bakmalı. Denemek istediğim başka markalar olduğu için henüz yeniden satın almadım. Detaylı yazısı için TIK TIK

13) Splat Diş Macunu : Aslında bitenler yazılarıma evde rutin kullanılan ürünleri eklemeyi pek sevmiyorum ama bu diş macunu bende bağımlılık yaptı ve şuan evde 3. kutusunu kullanıyorum. Birsürü çeşidi var, hoşunuza giden bitanesini seçip denemenizi tavsiye ediyorum.


14) The Balm Apples Palet : Aldığım günden beri elimden düşürmedim. Hedefim tüm renkleri dibine kadar kullanmaktı ama artık bazı renklerde bozulma belirtileri başladı, hatta küçük küçük yeşil noktacıklar belirdi. Zaten paletin önerilen kullanma süresini epeyce aşmıştım. O yüzden hemen kullanımdan kaldırdım kendisini. Detaylı yazısı için TIK TIK

15) Blistex Lip Balm : Lip balm her daim kullandığım ürünlerden. Blistex markasını da çok başarılı buluyorum. Elimdekiler bitince yeniden alınacak.

16) The Balm Schwing Eye Liner : Mat simsiyah ve gün boyu kalıcı eyeliner budur! Sanırım 2 kutu bitirdim, yeniden almadım farklı bişiler deneme merakımdan:) 

17) Maybelline 210 Numara Ruj : Bu ruju bitirmedim resmen yedim:) Gül kurusu pembenin en güzel hali bence. Nemlendirici etkisiyle dudaklarınızı rahatlatıyor. Kalıcılığı pek iyi değil ama rengi için yeniden alırım.

18) Max Factor Masterpiece Maskara : Kirpiklere hem dolgunluk hem uzunluk veren güzel bir maskaraydı. Aklımda dursun bi ara yeniden alırım;) Detaylı yazısı için TIK TIK.

Uzun bir yazı oldu, okuduğunuz için teşekkürler:*


-Paylas-

9 yorum:

  1. En sevdiğim yazı :) Bitenler yazılarını okumak çok güzel... :) Splat macunları ve Moshos amber&rose maskeyi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. peel off maskeyi bende çok severek kullanıyorum ama neredeyse bitmek üzere :)apple palet için tebrikler

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim blog yazısııı! Keşke bende bitirebilsem yazmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. 210 benim de sevdiğim rujlardan. Güzel bir bitenler yazısı olmuş. Darısı yeni ürünlere :)

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde bitmiştir umarım la roche güneş kremini ve mochos garden ürünlerini çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben Batiste ve Klorane kuru şampuanlarını çok seviyorum. Isana yı da baya merak ediyorum Batiste kullandıktan sonra kıyaslamasını beklerim^^
    Hacimsiz saçlarıma John frieda nın o şampuanı da hiç etki etmedi:"( En çok lee stafford ın my big fat healthy şampuanını beğenmiştim hacim konusunda. Tavsiye ederim=)
    The balm schwing eyeliner ı da kesin denicem! loreal superliner kullanıyorum güzel

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yazı olmuş eminim çok faydalanan olacaktır, yenileri gelsiin :)

    YanıtlaSil
  8. The balm Apples Paleti çok merak ediyorum :) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil