15 Şubat 2016 Pazartesi

Note BB Lip Corrector

Merhaba :) 

Note ürünlerini çok seven biri olarak, standı kurcalarken gördüğüm BB Lip Corrector beni çok meraklandırdı ve markayı %50 indirimde yakalamışken satın aldım.


Note BB Lip Corrector, dudakları yumuşatmayı, dolgunlaştırmayı, nemlendirmeyi ve dudak konturunu belirginleştirmeyi vadediyor.

Bendeki rengi 03 numara. Renk dememe bakmayın renk verme özelliği yok, dudağınızın kendi rengini alan bir ürün. Ucundaki sünger aplikatörü çok sevdim, uygulaması kolay oluyor.

 

Dolgunlaştırma özelliğini pek gözlemlemedim. Sadece dudakları yapış yapış yapmadan doğal bir lipgloss etkisi yaratıyor. Dudakları ağırlaştırmadan bakım yapıyor gerçekten yumuşacık bir hissi var. Kokusu mis gibi ve çok hafif. Ben bazen altına nude-pembe bir dudak kalemi kullanıyorum, öylede güzel oluyor. Kalıcılığı harika değil, gün içinde sık sık yeniliyorum.


Dudaklarım güzelce nemlensin, yumuşacık olsun, bakımlı görünsün ama yağlı lip gloslar gibi durmasın isteyenlere indirim döneminde tavsiyemdir. Bene "eve" mağazalarından 11-TL gibi bir fiyata almıştım. Buarada yeni yeni açılan "eve" mağazalarının diğer kozmetik marketlere göre daha uygun fiyatlı olduğunu gözlemledim, bunuda burdan paylaşmış olayım. Sevgiler :)

-Paylas-

12 yorum:

  1. Rengi müthiş :) iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla renk vermese de dudak rengini ortaya çıkarmasını seviyorum teşekkürler :)

      Sil
  2. bana çok yapış yapış geldi ama parmağımda denedim tabi belki dudakta farklıdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın bende parmağıma alıp denediğimde öyle gelmişti ama kesinlikle dudakta böyle bir his yok çok hafif ;)

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler seni takipteyim ben de beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. ay ne kadar değişik ürünler üretilmeye başlandı valla kafa kalmadı bizde :)

    YanıtlaSil
  5. yapış yapış olmayan ürün bulmak zor o zaman bu denenebiilir zaten note ürünlerini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar :) iadeyi ziyaret yaparak bende sizi takip ettim :) Çok güzel yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünü ilk kez görüyorum :-) Bir lipgloss canavarı olarak gerçekten ilgimi çekti.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Biraz şapşalca olucak ama bir arkadaşımın tavsiyesi ile o dudak dolgunlaştırma rujlarını aletlerini aldım sonuç tabiki böyle bir şey mümkün değil artık dudak dolgunlaştırır denilen her ürüne bırak bea diyorum :)) bu ürünü ilk kez gördüm

    YanıtlaSil
  9. Eneee hiç görmemiştim bunu! ne güzelmiş!

    YanıtlaSil
  10. Cosmoshe mağazalarında da satiliyor cogu zaman yuzde 30 indirimle bazen de yuzde 50 oluyor note ürünlerine bayiliyorummm

    YanıtlaSil