5 Ocak 2016 Salı

Loreal Superliner EyeLiner / Black

Merhaba :)

Yılbaşı indirimlerini kendi adıma ucuz atlatmış olmanın verdiği mutlulukla yazıyorum bu yazıyı :) Gratis ten sadece bir rimel birde RT makyaj fırçası alma niyetiyle mağazaya girdim ve Loreal rimelin yanında eyeliner hediyeli setini görünce kaçırmak istemedim. Yıllardır The Balm Schwing eyeliner kullanan biri olarak artık yeni bişiler deneme isteğimde bunda etkili oldu tabi:)


Loreal in Superstar serisinden çıkardığı keçe uçlu bu süperliner bende büyük hayal kırıklığı yarattı. Şöyleki;
  • Bir kere rengi kesinlikle siyah değil, içinde kahverengilikte var gibi geldi bana. Göz kapağınızda kesinlikle mat, net bir siyah sonuç alamıyorsunuz.
  • Neyse diyelim rengine takılmadan uygulamamızı yaptık. Yahu gün içinde makyaj tazelenirde eyelinerın tazelendiğini ilk kez bu üründe keşfettim!:) Resmen gün içinde eyelinerın aralarında açılmalar oldu ve bu çirkin görüntüyü düzeltmek yeniden uygulama yapmak kaçınılmazdı.

  • Tek artısı keçe uçlu ince fırça yapısı sanırım. Sürümü çok kolaylaştırıyor. 
  • Ürünü aldık kullanmamak ziyan etmek bize yakışmaz:) Net bir eyeliner sonucu istemediğim doğal makyajlarda sadece kirpik diplerine uyguluyorum.


The Balm Schwing eyeliner a alışmış biri olarak bu ürün beni kesinlikle tatmin etmedi. Setin içinden çıkan rimel çok iyiyidi buarada söylemeden geçmiyim, onunda yazısı yakında gelecek. Şimdilik hoşçakalıın :)



-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder