30 Aralık 2015 Çarşamba

Avene Mattifying Fluid / Normal-karma Ciltler İçin Matlaştırıcı Bakım Kremi

Merhaba :)

2015 in son günlerinde bloguma Avene Mattifying Fluid matlaştırıcı bakım kremini konuk etmek istedim:) Bu kremi 1 aydan fazla süredir kullanıyorum, yazısını şurada yazdığım Avene Köpük Temizleyici ile beraber almıştım.

 
 Avene Mattifying Fluid, normal/karma ciltler için üretilmiş, matlaştırıcı etkiye sahip bir nemlendirici. içerisinde Avene termal su, parlamayı önleyen mikro kapsüller ve sebum üretimini dengeleyen patentli glutamik asit buluyor.


Benim bugüne kadar kullandığım en iyi ve en kalıcı matlaştırıcı etkiye sahip nemlendirici kesinlikle budur. Cildi hem derinlemesine nemlendiriyor hem matlaştırıyor, bence süper bişi bu :)

Bana göre bu kremi yağlı cilde sahip olanlar yaz-kış fark etmeksizin düşünmeden almalı, kuru ciltler uzak durmalı. Benim gibi karma ciltlere gelirsek; yazın tercih etmeliyiz diye düşünüyorum çünkü kışın kuruyan cildimi nemlendirmek için yetersiz kaldı sanki. O yüzden bu kremin matlaştırıcı etkisinden yararlanmak için kullanmaya devam etsemde 2 günde bir geceleri daha yoğun bi nemlendirici uygulamaya çalışıyorum.

Cildimde tıpkı diğer Avene ürünlerinde olduğu gibi hiçbir sivilcelenmeye, alerjik reaksiyona vb. sebep olmadı.


Avene Mattifying Fluid, 50 ml lik pompalı bir şişede satılıyor. Hem kullanım kolaylığı, hem hijyenik açıdan pompalı şişedeki ürünleri çok beğeniyorum.

Bugüne kadar satın alıp memnun kalmadığım bir Avene ürünü olmadı o yüzden gözüm kapalı tavsiye edebiliyorum. 

Avene ürünlerini eczanelerde ve online satış yapan dermokozmetik sitelerinde uygun fiyata bulabilirsiniz.

Herkese iyi seneler diliyoruumm, kocaman sevgilerimle :)


-Paylas-

5 yorum:

  1. fiyatını merak etmiştim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eczaneden aldım sanırım 60 TL gibi bi fiyattı ama dermokozmetik satış yapan internet sitelerinin indirim dönemlerinde daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Mesela kozmela, turuncu kasa gibi sitelere mutlaka bakmanızı tavsiye ederim ;)

      Sil
  2. Ben de şişedeki pompalı ürünleri daha çok beğeniyorum :) Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kavanoz içindeki kremlere sürekli parmağımı sokmayı gerçekten hiç sevmiyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil