25 Aralık 2015 Cuma

Annagaspi BB Krem (Leke Giderici-Fondöten Etkili)


Merhaba :)

Günlük makyajda ten ürün kullanmayan biri olsamda ara sıra canım yüzümü pürüzsüz görmek isteyince elim hep BB yada CC kremlere gidiyor. Fondöteni sadece özel biryere gideceksem tercih ediyorum. Annagaspi BB Krem elime geçince de bi heyecanlandım çünkü; hem bb kremdi, hem fondöten etkiliydi hem leke giderici özelliği vardı hemde spf 39 içeriyordu!


Annagaspi BB kremin vaadettikleriyle kendi tecrübelerimi adım adım paylaşıyorum ;
  • BB kremin kök hücre etkili olup, cilt lekerini giderme özelliği olduğu belirtiliyor. Kendi cilt lekelerimde böyle bir etkisini görmedim.
  • Spf 39 içermesi bence harika bir özellik, özellikle kışın tek başına bu kremi uyguladığımda ekstra güneş kremi uygulamama gerek kalmıyor.
  • BB kremin fondöten etkili olduğu belirtiliyor ama kesinlikle bir fondöten kadar etkili değil. Kapatıcılığı çok az. Benim için yeterli oluyor günlük makyajda güzel ve doğal bir sonuç yaratıyor ama fondöten etkili ibaresi fazla iddalı !
  • Ürünün yapısı yumuşacık ve az miktar yeterli oluyor. Yüze canlı, renk eşitliği sağlanmış, sağlıklı bir sonuç veriyor.
  • Karma-hassas cildimde hiçbir yan etkisi olmadı, yağlandırmadı, sivilce yapmadı.
  • Kalıcılığı ile piyasadaki birçok uygun fiyatlı BB kremden daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum.  

 Annagaspi BB Krem bana Portakalrengi.com tarafından gönderilmişti. Bu ürünü deneme fırsatı verdikleri için teşekkür ederim. Detaylı bilgi ve sipariş için sizde Portakalrengi.com u ziyaret edebilirsiniz.

-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder