4 Kasım 2015 Çarşamba

Portakalrengi.com ile Tanışın

Merhaba:)

Özellikle cilt bakımında dermokozmetik ürünler kullanmayı tercih ediyorum. İçerikleri nedeniyle cildimde herhangi bir probleme yol açmadan en hassas şekilde bakımını sağlıyorlar. Hal böyle olunca alışverişlerimi online satış sitelerinden yapıyorum. Çünkü eczanelere göre çok daha indirimli fiyatlarla satın alabiliyorum. Bugünde dermokozmetik ürünlerin online satıldığı yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum sizlere; kendisi portakalrengi.com  
 


Portakalrengi.com ürün çeşitliliğinin gerçekten çok fazla olduğu, dışarıdaki her eczanede kolay kolay bulamayacağınız dermokozmetik ürünlerin satıldığı güvenli bir site. Eğer sipariş ettiğiniz ürün stoklarda mevcutsa 48 saat içerisinde kargoya veriliyor, ayrıca 99-TL üzeri siparişlerinizde kargo bedava.

Portakalrengi.com da sadece cilt bakım ürünleri değil, medikal ürünler, makyaj ürünleri, saç bakım ürünleri, ağız ve diş bakımı ürünleri, vücut bakım ürünleri de bulunuyor. SkinCeuticals, Lierac, Dermalogica, Dr Murad gibi daha sayamayacağım birçok seçkin markanın ürünleri kampanyalı fiyatlarıyla satılıyor. Ben özellikle SkinCeuticals markasının ürünlerini denemek istiyorum. Bu markanın ABD de üretilen ve formülü sayesinde yüksek bakım sağlayan ürünleri olduğunu biliyorum. 
 SkinCeuticals Clarifying Kil Maskesi
Mesela ilk fırsatta SkinCeuticals Clarifying Kil Maskesini satın almayı düşünüyorum. Geniş gözeneklerime çare olabilir diye düşünüyorum. SkinCeuticals Clarifying Kil Maskesini detaylı olarak incelemek isterseniz buraya, SkinCeuticals markasına ait diğer ürünleri incelemek içinse buraya tıklayabilirsiniz.

Buarada portakalrengi.com un hem cilt bakımı hem makyaja dair çok güzel bilgiler veren bir blogu var. İncelemek isterseniz; http://blog.portakalrengi.com/

Şimdilik hoşçakalın ;)

-Paylas-

1 yorum:

  1. Güvenilir kozmetik alışveriş siteleri bulmak zor artık, bunu deneyeceğim ilk fırsatta^^

    YanıtlaSil