27 Ağustos 2015 Perşembe

Pure Beauty GeoAqua Göz Çevresi Kremi

Merhaba:)

Sebamed göz kremim bitince, yine uygun fiyatlı bi göz kremi arayışına girdim ve Pure Beauty GeoAqua Eye Gel i satın aldım.

Pure Beauty Geoaqua Eye Gel

20 li yaşların sonunda olsamda, göz kreminden çok bir beklentim yok, sadece gözaltı kapatıcısı kullandığım için nemlendirmek gerektiğini ve kırışıklık oluşumunu geciktirmek gerektiğini düşünüyorum.


Bu göz kremi aslında göz jeli olarak geçiyor ama bence jelden daha sıvıya dönük bir kıvamı var. Elinize aldığınızda bir önce göz çevrenize sürmelisiniz yoksa akıyor:) 

 watsons

Çok hafif bir yapısı ve kokusu var. Bazı bloglarda çabuk emildiği yazıyor ancak bende kesinlikle öyle olmadı. Göz altlarımdaki ıslaklık uzun süre devam ediyor. Eğer göz kremini sürüp üstüne göz altı kapatıcımı süreyim makyaj yapayım gibi bi beklentiniz varsa araya yarım saat koymalısınız:) Herşeye rağmen göz çevreme sürdüğümde vermiş olduğu ferahlığı çok sevdim.

Pure Beauty Geoaqua göz çevresi kremi

 Ambalajı daha farklı olabilirdi çünkü delik büyük olduğu için ihtiyacınızdan fazla ürün hemen akıyor.

uygun fiyatlı kozmetik

Sonuç olarak, gözaltını güzel nemlendiriyor ancak çok sıvı olmasını sevmedim. O yüzden bitince tekrar almayı düşünmüyorum. Watsons indiriminden 20-TL gibi bir fiyata almıştım.

Sebamed göz kremi yazım için BURAYA,
Pure Beauty GeoAqua nemlendirici yazım için BURAYA tıklayabilirsiniz.

-Paylas-

9 yorum:

  1. Ben de düne kadar hep böyle hafif kremler kullanıyordum. 30 yaşlara gelince yetersiz kalıyor bunlar. Sizin için iyi seçim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız aslında bende bu bittikten sonra daha yoğun ve kırışıklık önleyici kremlere yönelmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bu ürünü almak üzereyken bir anda yenine geri bırakmıştım bir kaç gün önce :) yazısını burdan okumak varmış :)) kalemine sağlık canm

    YanıtlaSil
  3. Ambalajda sıkıntı var sanırım, daha ince uçlu ve daha yoğun kıvamlı olsaymış keşke :) ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirdeyim canım biraz daha yoğun kıvamlı olması şartmış...

      Sil
  4. biz de dikkat edelim o zaman canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bende de bunlarin Watson tarafindan verilen tester urunleri var, markayi daha once kullanmadigim icin pek bilemedim. Hala cekmecemde duruyorlar :) Oyle kolay emilimi olmayan urunleri pek sevmiyorum acikcasi

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama kullanılmayacak gibi değil aslında hafif yapıda güzel bir ürün:) Bende bitince tekrar almam ama seyehatlerde testerlarını kullanmak için hiç tereddüt etmem :)

      Sil