24 Ağustos 2015 Pazartesi

DEBORAH ILROSETTO RUJ /800

Merhaba:)

Blogumun bugünkü konuğu Deborah markasının ILROSSETTO 800 numaralı  ruju.

Deborah Ruj

Bu rujun bendeki hikayesini kısaca anlatmazsam olmaz :) Yaklaşık 1 ay önce çok fazla makyaj yapmayan bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak doğal tonlarda bir ruj almak üzere kozmetik mağazasına girdim. Nude tonlu rujlara bakarken mağazada çalışan çok sevgili arkadaş ne aradığımı sordu bende doğal tonlarda ruj aradığımı söyledim ama aklımdaki renk daha kahveye dönük ten renginde bir rujdu. Sonra kendisi bana ruju gösterdi ve ben içimden bu ruj kırmızı dedim güldüm yinede ayıp olmasın dedim ve denedim. Denememle birlikte rujdan iki tane alıp çıktım. Biri kendime biri arkadaşıma:) O gün bugündür başka ruj sürmüyorum ve kendisi çoktan çantamın demirbaşı oldu bile.

Doğal Tonlarda Ruj

Rujun yapısı muhteşem. Kesinlikle 10 puan veriyorum yapısına. Parlak değil mat duruyor hiç ışıltısı yok. Hemde dudakları inanılmaz güzel nemlendiriyor. Böylelikle dudaklar hiç kurumadan çizgi çizgi olmadan harika bir şekilde nemlenerek renkleniyor:) 

Nude ruj

Bendeki renk 800 numara. Sanki kırmızı, pembe tonlarında görünüyor ama tam bir dudak rengi. Sanki dudağınızda ruj yokmuşta dudağınızın kendi doğal rengiymiş gibi. O yüzden her makyaja her kıyafete yakışan bir renk.



Kalıcılığı için 10 üzerinden 8 derim. Gün boyu kalıcı değil ama hemen de uçup gitmiyor. Kokusunu da çok sevdim. Hangi eskiden annelerimizin rujları vardı güzel güzel kokan... Bana o rujları anımsattı.


 Ben Deborah Ilrosetto 800 numaralı ruju indirimle 14-TL gibi bi fiyata aldım. İndirimsiz satış fiyatının 22-TL olduğunu biliyorum Eğer bendeki rengi sevmediyseniz bile lütfen bu markanın bu serisinin diğer renklerine bi bakın derim. Yapısını çok seveceksiniz eminim. Ben Deborah markasından ilk kez bir ürün denedim ve çok memnun kaldım. Sizin kullandığınız ve bana önerebileceğiniz ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum:)


***Loreal Ruj yazısı için BURAYA,
***Clinique Chubby Stick yazısı için BURAYA,
***Golden Rose Velvet Matte rujlar için BURAYA,
***The Balm lip gloss yazısı için BURAYA tıklayabilirsiniz.

-Paylas-

1 yorum:

  1. Cok guzel bir tonu var. sonbahar icin cok uygun bir renk secimi olur

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil