18 Mayıs 2015 Pazartesi

GOSH Rose Whisper Allık - Dağılan/Kırılan Allığı Birleştirme Çabalarım

Merhaba:) 

Bugün son zamanlarda çok severek kullandığım allığımı ve dikkatsizliğim yüzünden kırılınca onu nasıl toparladığımı anlatacağım hemen başlayalım :)

Yaklaşık 2 hafta önce Gratis indiriminden Gosh markasına ait "Rose Whisper" isimli bu allığı 12-TL ye satın aldım.

 


 Bugüne kadar denediğim ennnn güzel ve kendime ennnnn çok yakıştırdığım kahve tonlu allık bu oldu. Açık tenli herkesin bu rengi denemesini şiddetle tavsiye ediyorum.


 Allığın incecik ve kremsi diyebileceğimiz  yumuşacık bir yapısı var ben bayıldım. Çok az tozutma sorunu var ama gözardı edilemeyecek gibi değil. 


Beklediğimden daha kalıcı kesinlikle uçup gitmiyor. Ben gün içerisinde yanlızca bir kere tazeleme gereği duydum.

Çok doğal duran harika bi renk diil mi ama :)
Ben artık bu sevgiyle bu allığı elimden düşürmem derken elimden düştü ve resimde gördüğünüz paramparça hali aldı:( İnternet araştırmalarım sonucu dağılan toz ürünlerin yeniden birleştirilebileceğini gördüm ve hemen denedim.

İhtiyacımız olanlar sadece kase, kaşık ve birkaç damla kolonya.


Dağılan allığın tamamını kaseye koydum ve toz hale gelinceye kadar kaşıkla ezdim. İçine kıvam alması için 4-5 damla kolonya koyup karıştırdım....



.... ve yeniden allık kutusuna yerleştirdim. Buzdolabında bir gece bekletip ertesi gün kullandım. Ancak; bu işlemden sonra herhangi bir renk değişimine rastlamasam da allığım aşırı derecede tozutmaya başladı:( 

Bu işlem bu allıkta mı işe yaramadı yoksa genel olarak problemli bir tarif mi bilmiyorum. Bilenleriniz yada böyle durumlarda başka bir yöntem uygulayanlarınız varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler:)




-Paylas-

8 yorum:

  1. Canım onu bozuk parayla preslemen gerekiyor bastıra bastıra :)

    YanıtlaSil
  2. http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/2015/05/kirilan-kozmetik-urunleri-preslemek.html Geçen gün bende yaptım çok güzel oldu :) Hatta linki de bıraktım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hemen inceliyorum yazını ;)

      Sil
  3. Ben de aynı yöntemi uyguladım ve işe yaradı. Yöntemde sıkıntı yok. Belki biraz daha fazla kolonya koyup daha iyi preslenebilir, o kadar.

    YanıtlaSil
  4. yazının mutlu sonla biticeğini beklerken birden sonunda şok oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yazı mutlu sonla bitmiyor maalesef mervekuu :(

      Sil
  5. Ben de bir kere pudrama denemiştim hiç memnun kalmadım rengini vermedi gitti güzelim pudram :(

    YanıtlaSil
  6. Saf alkol ile deneyin ben hep öyle yapıyorum ve memnunum. Kolonyadaki esans formülü etkilemiş olabilir ve bozuk para ile iyice bastırman gerekir genleşsin diye. Blogunu takibe aldım... :))

    YanıtlaSil