13 Nisan 2015 Pazartesi

Maybelline Master Duo Eye Liner

Merhaba:)

Günlük göz makyajım genellikle eye liner ve maskaradan oluşuyor. Aslında kullandığım eyelinerdan çok memnundum ve bir yıldan fazladır onu kullanıyordum ama bir değişiklik yapıp Maybelline Master Duo Eye Liner ı denemeye karar verdim.

Maybelline Eyeliner


"Thin" or "Thick" Glossy Liner olarak geçen bu ürünün bendeki rengi 01 Black. İsteğe bağlı olarak fırçasıyla ince veya kalın eyeliner çekebilme özelliği var. Diğer eyelinerlarda görmeye alışkın olduğumuz ince uç yerine, top şeklinde bir ucu var. 24 saat kalıcılık, suya dayanıklı olma ve yoğun sonuç gibi vaatleri var.

Suya Dayanıklı Eyeliner

Fırçayı düz tutup kullandığımızda kalın, hafif eğimli tuttuğumuzda ise ince şekilde eyeliner sürebiliyoruz. Ürünün fikir açısından bu özelliği çok hoşuma gitti. Sürümü de çok kolay ancak ilk katta yoğun siyah rengi almanız mümkün değil. İkinci katı sürdüğünüzde ise çizgi çizgi olan saçma sapan bir durumla karşılaşıyorsunuz. Hadi diyelim ürünü başarıyla sürdünüz evden çıktınız gün içerisinde pul pul, pütür pütür dökülmeler başlıyor. Değişik bir yapısı var hiç sevemedim:(


Maalesef bu ürünü rafa kaldırdım, kullanamadım. Kullanıp memnun kaldıysanız bu sorunlara nasıl bir çözüm getirdiğinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim, ziyan olup kalsın istemem. Bu durumda favori eyelinerım olan The Balm Schwing kullanmaya devam ediyorum ancak yeniliklere açığım. Şöyle güzel, simsiyah, akmayan, sürümü kolay eye liner önerileriniz varsa benden esirgemeyin lütfen, bekliyorum;)

Sevgiler:)

-Paylas-

2 yorum:

  1. Golden Rose Cat's Eyeliner ve Maybelline jel eyeliner'ı tavsiye ederim. Maybelline Masterprecise da fena değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm in eyeliner i çok sıvı olduğu için bundan sonra bi jel eyeliner denemek istiyordum maybelline alabilriim teşekkürler tavsiyelerin için :)

      Sil