12 Mart 2015 Perşembe

Sebamed Q10 Göz Çevresi Kremi

Merhaba :)

Bugün uzuuuuun zamandır gece bakım rutinimin aksatmadığım parçası olan Sebamed Q10 Anti-ageing göz çevresi kremine ilişkin yorumlarımı sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, çok sorunlu göz altlarım yok. Yani sabahları şişmiş göz altı torbalarıyla uyanmıyorum, morluklar çok az oluyor, e kırışıklıklar desen 20 li yaşların sonunda olduğumdan fazlaca değil. Kısacası benim göz kremimden beklentim göz altlarımı güzel nemlendirmesi ve ileride oluşacak kırışıklıkların önüne geçmesiydi. Hal böyle olunca Sebamed in çok uygun fiyatlı olan (20-TL civarlarında olduğunu hatırlıyorum) bu göz kremini alıp denemeye başladım.

Uygun fiyatlı göz çevresi kremi


Sebamed Q10 Anti-Ageing Göz Çevresi Kremi, 28 günlük kullanım sonrasında göz çevresi kırışıklıklarında ortalama %32 oranında bir azalmayı,  cildin elastikiyetini arttırarak içeriğindeki Shea, avokado, badem yağları ile yumuşatmayı ve onarmayı vadediyor. Ayrıca kontakt lens kullanıcıları içinde uygun.

Sebamed

Ben bu göz çevresi kremini gece uyumadan önce çok az miktarda alıp yüzük parmaklarımla göz altlarıma ve göz kapaklarıma tampon hareketlerle uyguluyorum. Kıvamı jel ve krem arası, çok akışkan değil o yüzden yapısını çok sevdim. Çok temiz bir kokusu var bu açıdan da gayet başarılı. 15 ml lik küçük bi ambalajda olmasına rağmen çok bereketli bir ürün, 3 aydan fazla süredir kullanıyorum, daha bi 3 ay rahat gider:) Yukarıda belirttiğim gibi göz çevrem çok sorunlu olmadığı için ektra bir değişiklik gözlemleyemedim. Ama nemlendirmesi beni tatmin etti, gayet yeterli geldi. Kullandığım süre içerisinde herhangi bir hassasiyet, kızarıklık vb. sorun yaşamadım.

Kısacası ben bu göz çevresi kremini fiyat-performans açısından çok başarılı buldum. Göz çevresini nemlendirmek isteyen ve kırışıklıklar oluşmadan geleceğe yatırım yapmak isteyen ve uygun fiyatlı bir krem arayışında olanlar için şiddetle tavsiye ediyorum. Turuncukasa dan %25 indirimle 21-TL ye satın alabilirsiniz.

Sevgiler:)

-Paylas-

2 yorum:

  1. Merhaba Seda Hanım :)
    Türkiye'nin yeni online alışveriş merkezi buypasa.com çok yakında açılıyor. Sebamed ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil