16 Ocak 2015 Cuma

Rimmel London Kaş Maskarası-Brow This Way

Kaş mevzusu bende çok uzun. Sarı sarı parlayan kaşlarımı kalemle doldurdum olmadı, kaş farı denedim acıların çocuğu gibi ortalarda dolaştım, kaş jelleri denedim ama rengi kolay kolay tutmadığı ve çoğu kaş ürünü içinde kızıllık barındırdığı için halim içler acısıydı. Neyseki sarı kaşlarımın derdine Rimmel London markasının yaklaşık iki ay önce ülkemize getirdiği kaş maskarası (brow styling gel) derman oldu.

Rimmel London Brow This Way




Bana göre yüzümüzdeki en önemli güzellik ögelerinden bir kaşlarımız. Ne kadar güzel ten makyajı yada göz makyajı yaparsak yapalım veya istediği kadar uzun kirpiklerimiz, harika dudaklarımız olursa olsun; doğru renkle boşlukları doldurulmuş, yüzümüze uygun olarak şekillendirilmiş kaşlarımız yoksa gerçekten hep bi yanımız eksik kalmaya mahkum olacaktır;)

doğal duran kaş maskarası

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarasının bendeki rengi 001 Blonde. Sanırım bunun dışında Medıum Brown ve Dark Brown olmak üzere iki rengi daha var. Blonde rengi içinde küllülük barındırıyor, hiç kızıllık yok. Bu yüzden dipleri sarı uçlara doğru koyu olan kaşlarımda bile inanılmaz doğal bir görüntü elde ediyorum. Kaşları sabitlemesi mükemmel. Gün içerisinde akma bulaşma dağılma vb. hiçbir sorun yaşamadım. Kaş kalemleri ve kaş farlarından daha kısa sürede uygulayabiliyorum. Üstelik küçücük fırçası sayesinde uygulama yapmak çok kolay.

5 ml lik ambalajlarda satılan bu ürünü Rimmel London markasını satan Watsons ve Rossman mağazalarında bulabilirsiniz. En son 12.90 -TL ye aldığım bu güzelliği bittikçe almaya devam edeceğim. Şiddetle tavsiye ederim;)


-Paylas-

3 yorum:

  1. Ben de bu maskaradan almak istiyordum, sanırım bu yazıdan sonra kesinlikle alacağım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır Watsons da sevgililer günü indirimi varken kaçırma bi dene derim ;)

      Sil
  2. Bu maskara aslında ne zamandır aklımda ama unutmuşum yazıyı görünce hemen okuma gereği duydum, beğendiğine çok sevindim. Sanırım uygulaması diğerlerine göre daha da pratik :) en yakın sürede almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil